~♥~

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

Tuesday, February 22, 2011

banggg banggg boommm

assalammualaikum w.b.t
uwaaaaaaa hampir setengah bulan x updated:-s
bkn pe,semakin bz ngan keje n hal2 yg lain...
skg kami dalam proses terakhir untuk siapkn pape yg patut untuk event nanti...
alhamdulillah,event ni mendapat sambutan penyertaan yg agak memberansangkn walaupn pada mula2 nya nmpk mcm hambar je:D many thanks to abg kodok n welder yg byk bg komitment untuk sume ni...
cite pasal diowg,hahahahahaha....there was one sweet n tacing memory with them:((=)) hahaha...masing2 jadi dalang kenakn aku:(( dah la baru balik keje,x tentu arah aku on9 sbb diorg ckp ada masalah:|
lebih satu jam aku kna psyko ngan abg kodok n weld:| uwaaaaaaaaaaaa:(( apa yg diorg kenakan tu:p x perlu bgtaw kot:p cuma apa yg aku ley katakan,with out them,i cant proceed all this things...bkn sbb takut or anything,tapi sbb ini adalah impian bersama...so,even aku teruskan juga tnpa mereka..ibarat seperti nyawa tanpa jiwa...still ley hidup n berjalan mcm biasa,tapi intipatinya kosong...hahaha..x faham ke?x pe2...i luv all my admin...mereka bkn setakat kwn,tp mereka juga family aku...alhamdulillah,semoga apa yg kami usahakan ini mendapat restuNya dan berjalan dgn lancar...
exec aku da anta surat resign n last bulan ni:( pas ni aku yg kna amik alih tugas2 dia:( byk tekanannya,bkn tekanan dr segi paper work tp dr segi nak manange org:)) lau mesin senang je:)) bg arahan dia buat je:)) ni nak jaga org yg brperangai mcm "lembu" mmg payah n sgt2 mencabar kesabaran:))=)) well,like my ex exec say,semakin tinggi level kamu,semakin kurang kwn2 kamu...berkawan tu boleh,tp biar la ada gaps...supaya boleh membezakan yg mana satu kata2 sbgi seorg kwn,n mana satu pula arahan dr seorg superior...
hmmm,i will try my best...wish 4 me oke...
k lah,aku nak rest..n tunggu updated terbaru dr my chenta hati kay:D
take care all my sayam2...muahhhhx..luv u all...

No comments:

Post a Comment