~♥~

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

Sunday, June 12, 2011

♥syg(ああハンサム)♥

assalammualaikum:)
muahaha,lama gilos x update blog nie:( lau dik fara@afra x ingatkan aku,mesti aku da lupa yg aku ade blog:)
bkn apa,semakin bz ngan keje n tanggungjawab br:( mengurangkan masa aku utk berjimba2 ngan dunia it lagi:( nak lagi b/band da tak de...
post nie aku dedicated khas utk my chenta,sapa lagi lau bukan oh hensem:P
syg,bu taw bu byk sakitkan hati ba ngan sikap2 bu yg kebudak2kan:( im too sensitive wlu pn da cuba utk menjadi kuat seperti yg ba harapkan..namun bu tewas gak ngan perasaan bu:( kita jauh syg:( cuma fon saje yg jadi penghubung kita..ya mgkin sms saja yg memadai buat ba tapi 4 me,its not enough to keep our love grow...its need an intensive care:) yelah2 bu selalu persoalkan sikap ba..salah bu...tak memahami ba...
but satu yg bu tahu,im loving u more than u noe sayang...no body can take it away!!!
besar harapan bu semoga cinta ini diredhai n berkekalan...hanya tuhan yg tahu...andai kata sume harapan bu ni tak nyata,mungkin ini akan jd yg terakhir...im gonna tie this untill d end!!
terima kasih kerana tetap bertahan ngan sikap bu:( masih sudi menyayangi diri ini:( masih mahu menerima kekurangan saya:(
saya tewas ngan rasa derita merindui kamu...its because i love u so damn much!!!
tapi ini sume kerja Allah:) jika da jodoh,sekuat mana pn cuba dipisahkan akhirnya bersatu jua,tapi kalau bukan jodoh,sekuat mana usaha kita utk menyatukan tak kan jadi nyata juga...
Ya Allah,berikan la kami kekuatan dalam menghadapi dugaanMu ya Allah..jauhi la kami dr perasaan curiga yg sgt2 menganggu perhubungan ini..tetapkan la hati kami semoga saling menyayangi...rehdailah kasih syg kami ini ya Allah..sesungguhnya kami hanya mampu merancang..yg baik dtg drMu ya Allah....ilysdm syg♥amin

No comments:

Post a Comment